Márkafüggetlen szervizünk a forgalmazott termékeinken felül vállalja más elektronikai/biztonságtechnikai eszközök bevizsgálását és javítását is.

A nálunk vásárolt garanciális termékek javítása mellett szervizünk a legtöbb CCTV gyártó termékeinek garanciaidőn túli szervizelésével is foglalkozik.

A szervizügyintézés folyamata:

(garanciaérvényesítés vagy javításigénylés)

1

Szervizszolgáltatásunk igénybevételéhez lépj be a RIEL fiókodba.

Válaszd ki az RMA menüpontot és Új RMA létrehozásával a Szervizügyintézésre kattintva regisztráld a termékedet.

Fontos, hogy minden ügymenethez külön RMA létrehozása szükséges.

2

Válaszd ki a számodra megfelelő szállítási módot.

A terméket leadhatod személyesen a RIEL Logisztikai Központban (2120 Dunakeszi, Pallag u. 31. D1-D2 kapu) vagy elküldheted postai úton, futárszolgálattal a saját költségeden, illetve kérheted a szállítást tőlünk is.

Amennyiben személyesen intézed a szállítást, kérjük, hogy a csomagon tüntesd fel az igény elküldésekor kapott RMA sorszámot.

Ha futárt kérsz, vedd figyelembe, hogy a nem garanciális körbe tartozó eszközök szállítási díja az ügyfelet terheli (1.500 Ft+áfa/út). A futárszolgálat az igény leadását követő munkanapon veszi fel a csomagot.

3

Részletesen írd le, hogy milyen hibát tapasztaltál a termékkel kapcsolatban.

4

A szervizfeltételek és -díjak elfogadásával küldd el az igényedet.

Az új RMA létrehozásáról e-mailben visszaigazolást küldünk, és ezután az ügy státuszát folyamatosan nyomon követheted a RIEL fiókodban.

5

Juttasd el hozzánk a terméket!

Mielőtt a meghibásodott készüléket eljuttatod hozzánk, mérd fel az állapotát!

Amennyiben kültéren használtad a terméket, kérjük, hogy átadás előtt tisztítsd meg, ellenkező esetben 2.400 Ft + áfa tisztítási díjat számolunk fel!

6

Garanciális és nem garanciális javítás menete

RMA (garanciális) ügyintézést a RIEL-nél vásárolt termékek esetében vállalunk, a forgalmazott termékre vonatkozó garanciális feltételek figyelembevételével.

A nem garanciális eszközök javítását fix díjak alapján vállaljuk, függetlenül attól, hogy a terméket nálunk vásároltad vagy sem. A javítási feltételeket a termék leadásával automatikusan elfogadottnak tekintjük. Díjainkról alább tájékozódhatsz.

7

Javított készülék átadása

Ha a javítás elkészült, e-mailben értesítünk, illetve a RIEL fiókodban is jelezzük azt. A javított terméket személyesen a RIEL Logisztikai Központban (2120 Dunakeszi, Pallag u. 31. D1-D2 kapu) veheted át, vagy az online űrlapon jelzett igényed szerint visszajuttatjuk hozzád.

Nem garanciális javítás esetében elektronikus számlát állítunk ki a bevizsgálási/javítási/szállítási díjakról.

A szervizdíjak és vállalási feltételek megtekintéséhez kérlek jelentkezz be!

Szervizszolgáltatás igénybevétele