Márkafüggetlen szervizünk a forgalmazott termékeken kívül vállalja más elektronikai eszközök bevizsgálását és javítását is. A nálunk vásárolt garanciális termékek javítása mellett szervizünk a legtöbb CCTV gyártó termékeinek garanciaidőn túli szervizelésével is foglalkozik.
A garanciális és nem garanciális eszközök hibabejelentési és szerviz folyamata:
1
Szerviz űrlap kitöltése, hibabejelentés
Szervizszolgáltatásunk igénybevételéhez töltsd ki az RMA hibabejelentő űrlapot, és mellékeld a visszaküldött készülékhez!
RMA (garanciális) ügyintézést a RIEL-nél vásárolt termékek esetében vállalunk, a forgalmazott termékre vonatkozó garanciális feltételek figyelembevételével.
5
Nem garanciális javítás menete
Nem garanciális eszközök javítását fix díjak alapján vállaljuk, függetlenül attól, hogy a terméket nálunk vásároltad, vagy sem. A javítási feltételeket a termék leadásával automatikusan elfogadottnak tekintjük.
E-mailben értesítünk róla, ha a javítással elkészültünk.
6
Javított készülék átadása
Ha a javítás elkészült, e-mailben értesítünk. A javított terméket átveheted személyesen
a RIEL szaküzletben1139 Budapest, Röppentyű utca 24.
nyitvatartási időben:
hétköznapokon 8-16 óra között.
Az oldalon sütiket (cookie) és hasonló technológiákat használunk a visszatérő látogatások valamint preferenciák felismeréséhez valamint kampányok eredményessége és az oldal látogatottság mérése érdekében. Az adatok felhasználásával kapcsolatban az Adatvédelmi tájékoztató ad részletesebb tájékoztatást. Az "Elfogadom" gomb megnyomásával, hozzájárulsz a sütik használatához.