Márkafüggetlen szervizünk a forgalmazott termékeken kívül vállalja más elektronikai eszközök bevizsgálását és javítását is. A nálunk vásárolt garanciális termékek javítása mellett szervizünk a legtöbb CCTV gyártó termékeinek garanciaidőn túli szervizelésével is foglalkozik.

A garanciális és nem garanciális eszközök hibabejelentési és szerviz folyamata:
1

Szerviz űrlap kitöltése, hibabejelentés

Szervizszolgáltatásunk igénybevételéhez töltsd ki az RMA hibabejelentő űrlapot, és mellékeld a visszaküldött készülékhez!

Fontos, hogy minden ügymenethez külön RMA hibabejelentő űrlap kitöltése szükséges!
2

Készülék állapotának ellenőrzése

Mielőtt a meghibásodott készüléket eljuttatod hozzánk, mérd fel az állapotát!

Amennyiben kültéren használtad, kérjük, hogy átadás előtt tisztítsd meg, ellenkező esetben 2 400 Ft + ÁFA tisztítási díjat számolunk fel!
3

Készülék leadása

A terméket leadhatod személyesen
a RIEL szaküzletben 1139 Budapest, Röppentyű utca 24.
vagy a RIEL raktárban 2120 Dunakeszi, Pallag u. 31. D1-D2 kapu
vagy elküldheted postai úton, illetve futárszolgálattal is (saját költségeden).

Ne felejtsd el mellékelni a kitöltött és kinyomtatott RMA hibabejelentő űrlapot!
4

Garanciális javítás menete

RMA (garanciális) ügyintézést a RIEL-nél vásárolt termékek esetében vállalunk, a forgalmazott termékre vonatkozó garanciális feltételek figyelembevételével.
5

Nem garanciális javítás menete

Nem garanciális eszközök javítását fix díjak alapján vállaljuk, függetlenül attól, hogy a terméket nálunk vásároltad, vagy sem. A javítási feltételeket a termék leadásával automatikusan elfogadottnak tekintjük.

A javítási és bevizsgálási díjakról az RMA hibabejelentő űrlapon tájékozódhatsz.

E-mailben értesítünk róla, ha a javítással elkészültünk.
6

Javított készülék átadása

Ha a javítás elkészült, e-mailben értesítünk. A javított terméket átveheted személyesen
a RIEL szaküzletben 1139 Budapest, Röppentyű utca 24.
nyitvatartási időben:
hétköznapokon 8-16 óra között.