Forgalmazott termékeinkre általánosan 1 év garanciát vállalunk, amelyet szervizszolgáltatásunk igénybevételével lehet érvényesíteni.

Bizonyos gyártók esetében, illetve egyes terméktípusok esetén a RIEL hosszabbított garanciaidőt biztosít.

Az általános 1 éven felüli garanciavállalásokat az alábbiakban részletezzük.

Garanciaérvényesítés folyamata

A garancia érvényesítését a RIEL fiókodba belépve a Szervizügyintézésen keresztül kezdeményezheted.

Mire nem vonatkozik a garancia?

A jótállás nem érvényesíthető abban az esetben, ha a termék meghibásodását az alábbi körülmények valamelyike okozta:

  • Szakszerűtlen üzembehelyezés,
  • Nem rendeltetésszerű használat,
  • Helytelen tárolás,
  • Helytelen kezelés, rongálás,
  • Elemi kár, természeti csapás.

A jótállási feltételekről bővebben az Általános Szerződési Feltételekben tájékozódhatsz.