Kik vagyunk?

A RIEL magyar tulajdonú középvállalatként több mint 30 éve a biztonságtechnikai szektor meghatározó szereplője. A szektor vezető gyártóinak biztonságtechnikai rendszereinek forgalmazásával foglalkozunk, emellett kiemelkedő műszaki terméktámogatást és profi márkafüggetlen szervizszolgáltatást kínálunk partnereinknek. Azon munkálkodunk, hogy biztonságtechnikai rendszereket és megoldásokat dolgozzunk ki ügyfeleink biztonságának érdekében.

Munkatársaink azok, akik számunkra a legnagyobb értéket képviselik a cégünk életében. Az általuk képviselt professzionális tudásnak köszönhetően büszkén hirdetjük, vállaljuk "Biztonságtechnika felsőfokon" szlogenünket.

Szakmailag felkészült, mégis emberközeli munkahelyi légkörben dolgozunk. Olyan munkahelyi közösséget építünk, ahová munkatársaink szeretnek bejárni és biztonságban érezhetik magukat. Mivel egy stabil, támogató közösségnek a részesei, ahol figyelnünk egymásra és képesek vagyunk együttműködni egymással.

Nálunk nem csak az ügyfeleink, hanem Te is biztonságban vagy!

Csatlakozz hozzánk, hogy veled együtt tegyük biztonságosabbá a világot!

Mi tesz téged leendő közösségünk részesévé?

Fontosnak tartjuk, hogy a RIEL-nél hosszútávon megtaláld a számításaid és olyan értékes munkatársunkká válj, aki örömmel végzi a munkáját és úgy érzi, hogy jó irányba halad a karrierje.

Várunk csapatunkba, ha lentebb felsoroltak valamelyikével tudsz azonosulni akár részben, vagy egészben:

  • Érdekel a biztonságtechnikai világa, izgalmasnak találom azt, hogy ilyen termékekkel foglalkozzam.
  • Motivál, hogy sikereket érjek el, vannak céljaim mind a munkámban és az életemben, ezekért hajlandó is vagyok tenni.
  • Adott kereteken belül, megfelelő irányítás mellett képes vagyok felelősséggel elvégezni a feladataim. Ha hibázom, akkor a megoldásra törekszem és igyekszem tanulni belőle.
  • Összeszedett egyéniségnek tartom magam, képes vagyok megszervezni a feladataim. Nem várok arra, hogy minden pillanatban mások mondják meg, hogy mit kellene tennem.
  • Fontos, hogy minőségi időt tudjak tölteni a családommal, a barátaimmal és nekem is legyen időm töltődni. Ezért a munkára fordított időm maximális kihasználtságára törekszem, hogy a szabadidőmben a magánéletemre tudjak fókuszálni.
  • Törekszem arra, hogy folyamatosan fejlődjek, új ismeretekre tegyek szert. A világ folyton változik, úgy gondolom, hogy nekem is lépést kell tartanom vele.

Tíz plusz egy ok, amiért érdemes nálunk dolgozni

  • Maximálisan támogatjuk a fejlődésed kül- és belföldi képzések, tréningeken keresztül, melyekre szükséged lehet munkád magas színvonalú ellátásához és a saját fejlődésedhez.
  • Támogatjuk a belső karrierutakat, mert hiszünk benne, hogy a meglévő szakmai tudás és szervezetismeret új területen történő kamatoztatása új lendületet hoz a szervezetünkbe.
  • Minden olyan eszközt biztosítunk, amely a hatékony munkavégzésedhez szükséged lesz.
  • Megfelelő kereteket biztosítunk az önálló munkavégzéshez, amelyen belül teret biztosítunk az egyéni elképzeléseid megvalósításának.
  • Tervezhető, családbarát munkarendben dolgozunk, ahol a hétvégéid szabadok és hétköznap is jut idő önmagadra, a szeretteidre.
  • Angol és német nyelvtanulás lehetőséget biztosítunk, hogy meglévő tudásod szinten tartsd vagy továbbfejleszd.
  • Fontosnak tartjuk, hogy megmaradjon a kis cégekre jellemző rugalmasságunk. Ezért hibrid környezetben dolgozunk (irodai és otthoni munkanapok), és minden egyéb téren is rugalmasan állunk a felmerült igényekhez.
  • Olyan vállalat vagyunk, ahol az ember is számít, nem csak a munkája. Munkatársaink nagy része 5-10 éve közösségünk tagjai.
  • Béren kívüli rendszerünk biztosítja, hogy az otthoni munkavégzéshez szükséges ergonomikus környezetet ki tudd alakítani. Ezenkívül szép kártyára biztosítunk cafeteria keretösszeget.
  • A rendszeres vezetői 1:1 beszélgetések, remek alkalmat adnak a visszajelzésre, erre akár ebéd közben, vagy egy kávé mellett is lehetőséged van rá: elérhetőek vagyunk egymás számára, és nyitottak a felvetésekre.

Plusz 1: minden esélyt megadunk Neked, hogy nálunk megtaláld önmagad.