Jelenleg nyitott pozícióink

Termékmenedzser – Biztonságtechnika

Milyen feladataid lesznek?

  • A hozzád tartozó termékportfólió teljes életciklusának menedzsmentje.
  • A RIEL ügyviteli rendszerében a termék adatbázisának karbantartása:
    • új termékek rögzítése,
    • meglévő termékek paramétereinek módosítása, aktualizálása.
  • Gyártói kapcsolattartás (külföldi és belföldi partnereinkkel) a termékportfólióval kapcsolatban.
  • Beszállítói kínálat rendszeres elemzése, portfólió-összehasonlítás.
  • Piaci igények és trendek felmérése.
  • Termékpromóciók kidolgozása és kezelése, együttműködve a marketing területtel.
  • Az új termékek RIEL weboldalra való rögzítése, valamint a futó termékek aktualizálása, kezelése.
  • Termékek kifuttatása, kiváltó termékek beállítása.
  • Árazás, készletfigyelés.
  • Prezentációk készítése és előadása munkatársak, valamint gyártó partnerek felé.
  • Gyártói rendelések előkészítése a kereskedelmi stratégiának megfelelően.

Milyen végzettséggel, tapasztalattal várjuk a jelentkezésed?

  • 2-3 éves tapasztalat műszaki termékmenedzsment területen, elsősorban hálózati és IT eszközök termékkörökben.
  • Érettségi, de előnyt jelent a releváns szakmai területen szerzett felsőfokú végzettség.
  • Kommunikációképes angol nyelvtudás szóban és írásban.
  • MS Office alkalmazások haladó felhasználói szintű ismerete, valamint ügyviteli/vállalatirányítási rendszerek használatában szerzett tapasztalat.
  • Ügyfélközpontú, segítőkész és megoldásfókuszú attitűd.
  • Önállóság, határidők pontos betartása iránti elkötelezett hozzáállás, képesség párhuzamos folyamatok menedzselésére, koordinálására.

A magabiztos munkavégzéshez az alábbiakra lesz szükséged:

  • Ügyfélközpontú a gondolkodásod, van tapasztalatod belső és külső ügyfelek kezelésében.
  • Motivál, hogy minél alaposabban megismerj új eszközöket és új megoldási lehetőségeket.
  • Érdekel a biztonságtechnikai eszközök világa.
  • Szeretsz másoknak segítséget nyújtani, szívesen magyarázod el egy adott eszköz, rendszer működését, akár előadást, oktatást is tartottál már.
  • Nyitottság jellemez új műszaki megoldások, termékek megismerésére, megtanulására.
  • Feladataid megoldásához fel tudod kutatni és értelmezni az angolul elérhető információkat. 

 Miért érdemes a RIEL-nél dolgozni?

  • Hibrid környezetben dolgozunk (irodai és home office napok).
  • Minden olyan eszközt biztosítunk, amely a hatékony munkavégzéshez szükséged lesz (telefon, laptop, szoftverek stb.).
  • Megfelelő kereteket biztosítunk az önálló munkavégzéshez, amelyen belül teret biztosítunk az egyéni elképzeléseid megvalósításának.
  • Tervezhető, családbarát munkaidő vár rád, ahol a hétvégéid szabadok és hétköznap is jut idő önmagadra, a szeretteidre.
  • Rendszeres csapatépítő programjaink vannak, amelyek erősítik a munkahelyi összetartást. 
  • Angol és német nyelvtanulás lehetőséget biztosítunk, hogy szinten tartsd a tudásod.
  • Göncz Árpád Városközpont közelében lévő irodánk tömegközlekedéssel és kerékpárral is könnyen megközelíthető. Bicikli tárolására is van lehetőség.
  • Stabil, 100%-ban magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalat vagyunk, ahol az ember is számít, nem csak a munkája. Munkatársaink nagy része 5-10 éve csapatunk tagja.

Jelentkezz most, hogy veled együtt tegyük biztonságosabbá a világot!
Fényképes, magyar nyelvű önéletrajzodat az allas@riel.hu e-mail címre várjuk.

 

Üzletfejlesztési munkatárs

Milyen feladataid lesznek?

  • A RIEL által megfogalmazott értékesítési lehetőségek proaktív megteremtése, piac-és üzletfejlesztés a biztonságtechnika területén.
  • Biztonságtechnikai projektek felkutatása meglévő, és lehetőséges jövőbeli partnereknél, az üzleti és szakmai kapcsolatok építése és ápolása az értékesítési célok elérése érdekében.
  • Végfelhasználói igények (B2B) összehangolása a tervező partnerekkel, megvalósulás esetén a beruházókkal, rendszerintegrátorokkal (end-to-end folyamatmenedzsmentben).
  • Személyes találkozók szervezése a potenciális ügyfelekkel.
  • Piackutatás, proaktív javaslattétel és akciók új ügyfél kapcsolatok kiépítésére.
  • A hatékonyság növelése érdekében a belső folyamatok fejlesztése, újítása.
  • Állandó kapcsolattartás a meglévő partnerekkel, felmerülő kérdések, problémák megoldásfókuszú kezelése.
  • Részvétel a teljes projektfolyamatban: ajánlatok előkészítése (együttműködve a műszaki támogató csapattal), tervezés, megoldás prezentálása ügyfélnek, megvalósulás figyelemmel kísérése.
  • Biztonságtechnikai piac változásainak folyamatos monitorozása, nyomon követése.
  • A projektekhez kapcsolódó adminisztratív feladatok precíz és strukturált ellátása: Projekt regisztrációk készítése, kezelése, az értékesítéshez kapcsolódó dokumentumok (pl. szerződések) menedzselése.
  • Rendezvények szervezésében és lebonyolításában való közreműködés, konferenciákon és egyéb szakmai rendezvényeken való részvétel.
  • A cég által forgalmazott termékekhez kapcsolódó szakmai ismeretek elsajátítása és szinten tartása.
  • Offline és online csatornák proaktív és magabiztos használata az értékesítés hatékonyságának növeléséhez.


Milyen tapasztalattal várjuk a jelentkezésed?

  • Felsőfokú végzettséggel rendelkezel gyengeáramú rendszerek, biztonságtechnika, informatikai mérnöki vagy egyéb műszaki területen.
  • 2-3 év tapasztalatot szereztél B2B értékesítési területen (preferáltan a biztonságtechnikához kapcsolódóan).
  • Magabiztos vagy ha tárgyalásra, prezentálásra kerül sor, mind az adott prezentáció elkészítésében, mind előadásában.
  • Képes vagy egyszerre több futó szálat, projektet is menedzselni.
  • Kommunikációképes angol nyelvtudással rendelkezel szóban és írásban.
  • Magas szintű ismeretek az online és offline marketing területén.
  • B kategóriás jogosítvány és utazási hajlandóság (aktív vezetési tapasztalat).


A magabiztos munkavégzéshez az alábbiakra lesz szükséged:

  • Tapasztalattal rendelkezel biztonságtechnikai eszközök konfigurálásában, tervezésében és telepítésében.
  • Szeretsz új emberekkel kapcsolatot teremteni és szívesen adod át az ismereteidet.
  • Jó érzéked van a műszaki területhez, érdekelnek az új műszaki megoldások, termékek.
  • Következetesen, pontosan és felelősségteljesen végzed munkádat.
  • A kitűzött célok megvalósítása érdekében hatékonyan követed a folyamatokat.
  • Feladataid megoldásához fel tudod kutatni és értelmezni az angolul elérhető információkat. 


Miért érdemes a RIEL-nél dolgozni?

  • Támogatjuk szakmai fejlődésedet kül- és belföldi képzések, tréningeken keresztül, melyekre szükséged lehet munkád magas színvonalú ellátásához.
  • Minden olyan eszközt biztosítunk, amely a hatékony munkavégzéshez szükséged lesz (telefon, laptop, szoftverek stb.). A munkakörben országon belüli utazás miatt céges autót biztosítunk.
  • Megfelelő kereteket biztosítunk az önálló munkavégzéshez, amelyen belül teret biztosítunk az egyéni elképzeléseid megvalósításának.
  • Tervezhető, családbarát munkaidő vár rád, ahol a hétvégéid szabadok és hétköznap is jut idő önmagadra, a szeretteidre.
  • Rendszeres csapatépítő programjaink vannak, amelyek erősítik a munkahelyi összetartást. 
  • Angol és német nyelvtanulás lehetőséget biztosítunk, hogy szinten tartsd a tudásod.
  • Hibrid környezetben dolgozunk (irodai és home office napok).
  • Göncz Árpád Városközpont közelében lévő irodánk tömegközlekedéssel és kerékpárral is könnyen megközelíthető. Bicikli tárolására is van lehetőség.
  • Stabil, 100%-ban magyar tulajdonosi háttérrel rendelkező vállalat vagyunk, ahol az ember is számít, nem csak a munkája. Munkatársaink nagy része 5-10 éve csapatunk tagja.


Fényképes, magyar nyelvű önéletrajzodat az allas@riel.hu email címre várjuk.

Kik vagyunk?

A RIEL magyar tulajdonú középvállalatként több mint 30 éve a biztonságtechnikai szektor meghatározó szereplője. A szektor vezető gyártóinak biztonságtechnikai rendszereinek forgalmazásával foglalkozunk, emellett kiemelkedő műszaki terméktámogatást és profi márkafüggetlen szervizszolgáltatást kínálunk partnereinknek. Azon munkálkodunk, hogy biztonságtechnikai rendszereket és megoldásokat dolgozzunk ki ügyfeleink biztonságának érdekében.

Munkatársaink azok, akik számunkra a legnagyobb értéket képviselik a cégünk életében. Az általuk képviselt professzionális tudásnak köszönhetően büszkén hirdetjük, vállaljuk "Biztonságtechnika felsőfokon" szlogenünket.

Szakmailag felkészült, mégis emberközeli munkahelyi légkörben dolgozunk. Olyan munkahelyi közösséget építünk, ahová munkatársaink szeretnek bejárni és biztonságban érezhetik magukat. Mivel egy stabil, támogató közösségnek a részesei, ahol figyelnünk egymásra és képesek vagyunk együttműködni egymással.

Nálunk nem csak az ügyfeleink, hanem Te is biztonságban vagy!

Csatlakozz hozzánk, hogy veled együtt tegyük biztonságosabbá a világot!

Mi tesz téged leendő közösségünk részesévé?

Fontosnak tartjuk, hogy a RIEL-nél hosszútávon megtaláld a számításaid és olyan értékes munkatársunkká válj, aki örömmel végzi a munkáját és úgy érzi, hogy jó irányba halad a karrierje.

Várunk csapatunkba, ha lentebb felsoroltak valamelyikével tudsz azonosulni akár részben, vagy egészben:

  • Érdekel a biztonságtechnikai világa, izgalmasnak találom azt, hogy ilyen termékekkel foglalkozzam.
  • Motivál, hogy sikereket érjek el, vannak céljaim mind a munkámban és az életemben, ezekért hajlandó is vagyok tenni.
  • Adott kereteken belül, megfelelő irányítás mellett képes vagyok felelősséggel elvégezni a feladataim. Ha hibázom, akkor a megoldásra törekszem és igyekszem tanulni belőle.
  • Összeszedett egyéniségnek tartom magam, képes vagyok megszervezni a feladataim. Nem várok arra, hogy minden pillanatban mások mondják meg, hogy mit kellene tennem.
  • Fontos, hogy minőségi időt tudjak tölteni a családommal, a barátaimmal és nekem is legyen időm töltődni. Ezért a munkára fordított időm maximális kihasználtságára törekszem, hogy a szabadidőmben a magánéletemre tudjak fókuszálni.
  • Törekszem arra, hogy folyamatosan fejlődjek, új ismeretekre tegyek szert. A világ folyton változik, úgy gondolom, hogy nekem is lépést kell tartanom vele.

10 + 1 ok, amiért érdemes nálunk dolgozni

1. Maximálisan támogatjuk a fejlődésed kül- és belföldi képzések, tréningeken keresztül, melyekre szükséged lehet munkád magas színvonalú ellátásához és a saját fejlődésedhez.
2. Támogatjuk a belső karrierutakat, mert hiszünk benne, hogy a meglévő szakmai tudás és szervezetismeret új területen történő kamatoztatása új lendületet hoz a szervezetünkbe.
3. Minden olyan eszközt biztosítunk, amely a hatékony munkavégzésedhez szükséged lesz.
4. Megfelelő kereteket biztosítunk az önálló munkavégzéshez, amelyen belül teret biztosítunk az egyéni elképzeléseid megvalósításának.
5. Tervezhető, családbarát munkarendben dolgozunk, ahol a hétvégéid szabadok és hétköznap is jut idő önmagadra, a szeretteidre.
6. Angol és német nyelvtanulás lehetőséget biztosítunk, hogy meglévő tudásod szinten tartsd vagy továbbfejleszd.
7. Fontosnak tartjuk, hogy megmaradjon a kis cégekre jellemző rugalmasságunk. Ezért hibrid környezetben dolgozunk (irodai és otthoni munkanapok), és minden egyéb téren is rugalmasan állunk a felmerült igényekhez.
8. Olyan vállalat vagyunk, ahol az ember is számít, nem csak a munkája. Munkatársaink nagy része 5-10 éve közösségünk tagjai.
9. Béren kívüli rendszerünk biztosítja, hogy az otthoni munkavégzéshez szükséges ergonomikus környezetet ki tudd alakítani. Ezenkívül szép kártyára biztosítunk cafeteria keretösszeget.
10. A rendszeres vezetői 1:1 beszélgetések, remek alkalmat adnak a visszajelzésre, erre akár ebéd közben, vagy egy kávé mellett is lehetőséged van rá: elérhetőek vagyunk egymás számára, és nyitottak a felvetésekre.

+1: minden esélyt megadunk Neked, hogy nálunk megtaláld önmagad.

Jelentkezni szeretnék hozzátok, mit kell tennem?

Pályakezdőként keresed az utad vagy már rendelkezel pár év tapasztalattal? Netalán a közepén vagy a végén tartasz annak? Esetleg már szakértője vagy a területednek, és új kihívást keresel? Karriered bármely szakaszában is jársz, mi számos lehetőséget kínálunk.

Tekintsd meg nyitott pozícióinkat és találd meg a számodra érdekes pozíciót.

Nem találtál hozzád passzoló pozíciót? Semmi baj, küld el közvetlenül az önéletrajzod és visszajelzünk!

Mi fog történni, miután elküldtem a jelentkezésem?

  • Visszajelzést adunk mindenkinek, aki elküldi a jelentkezését még akkor is, ha nem őt találjuk a legideálisabb jelöltnek.
  • Amennyiben a jelentkezésed alapján úgy ítéljük meg, hogy kellő kompetenciával rendelkezel egy rövid online vagy telefonos interjúra hívunk, ahol az átbeszéljük a pozíciót, valamint a te elképzelésedet a szakmai életutaddal kapcsolatban.
  • Ha az interjú alapján úgy látjuk, hogy egyeznek az elképzeléseink és te is úgy gondolod, hogy megtalálnád a számításaidat nálunk hosszútávon, meghívunk egy kötetlen stílusú szakmai beszélgetésre az irodánkba. Minden személyes szakmai interjúnk egy kellemes beszélgetésre hasonlít. Nem használunk stresszinterjús elemeket, nem teremtünk feszült hangulatot és egyéb értelmetlen kérdésekkel sem fogunk fárasztani. Ezen a beszélgetésen a cél a szakmai felkészültséged mélyebb megismerése, valamint ez számodra is egy jó alkalom, hogy megnézd az irodát és megismerd a leendő vezetőd, valamint még 1-2 jövőbeli kollégával is találkozhatsz.
  • Az interjú sikerességétől függően rövid időn belül visszajelzünk neked. Pozitív visszajelzés esetén ajánlatot küldünk neked és reménykedünk benne, hogy minél hamarabb elkezdhetjük a közös munkát.