Our brand independent repair center carries out tests and repairs on products we sell as well as on other electronic devices.

We do repairs for products purchased from us and are under warranty as well as, products of most CCTV manufacturers beyond the warranty period.

The service administration process:

(warranty validation or repair request)

1

Szervizszolgáltatásunk igénybevételéhez lépj be a RIEL fiókodba.

Válaszd ki az RMA menüpontot és Új RMA létrehozásával a Szervizügyintézésre kattintva regisztráld a termékedet.

Fontos, hogy minden ügymenethez külön RMA létrehozása szükséges.

2

Válaszd ki a számodra megfelelő szállítási módot.

A terméket leadhatod személyesen a RIEL Logisztikai Központban (2120 Dunakeszi, Pallag u. 31. D1-D2 kapu) vagy elküldheted postai úton, futárszolgálattal a saját költségeden, illetve kérheted a szállítást tőlünk is.

Amennyiben személyesen intézed a szállítást, kérjük, hogy a csomagon tüntesd fel az igény elküldésekor kapott RMA sorszámot.

Ha futárt kérsz, vedd figyelembe, hogy a nem garanciális körbe tartozó eszközök szállítási díja az ügyfelet terheli (1.500 Ft+áfa/út). A futárszolgálat az igény leadását követő munkanapon veszi fel a csomagot.

3

Részletesen írd le, hogy milyen hibát tapasztaltál a termékkel kapcsolatban.

4

A szervizfeltételek és -díjak elfogadásával küldd el az igényedet.

Az új RMA létrehozásáról e-mailben visszaigazolást küldünk, és ezután az ügy státuszát folyamatosan nyomon követheted a RIEL fiókodban.

5

Juttasd el hozzánk a terméket!

Mielőtt a meghibásodott készüléket eljuttatod hozzánk, mérd fel az állapotát!

Amennyiben kültéren használtad a terméket, kérjük, hogy átadás előtt tisztítsd meg, ellenkező esetben 2.400 Ft + áfa tisztítási díjat számolunk fel!

6

Garanciális és nem garanciális javítás menete

RMA (garanciális) ügyintézést a RIEL-nél vásárolt termékek esetében vállalunk, a forgalmazott termékre vonatkozó garanciális feltételek figyelembevételével.

A nem garanciális eszközök javítását fix díjak alapján vállaljuk, függetlenül attól, hogy a terméket nálunk vásároltad vagy sem. A javítási feltételeket a termék leadásával automatikusan elfogadottnak tekintjük. Díjainkról alább tájékozódhatsz.

7

Javított készülék átadása

Ha a javítás elkészült, e-mailben értesítünk, illetve a RIEL fiókodban is jelezzük azt. A javított terméket személyesen a RIEL Logisztikai Központban (2120 Dunakeszi, Pallag u. 31. D1-D2 kapu) veheted át, vagy az online űrlapon jelzett igényed szerint visszajuttatjuk hozzád.

Nem garanciális javítás esetében elektronikus számlát állítunk ki a bevizsgálási/javítási/szállítási díjakról.

A szervizdíjak és vállalási feltételek megtekintéséhez kérlek jelentkezz be!

Use of the Service