Miért nem működik a GSM/4G kapcsolat?

  • GSM paraméterek nincsenek meghatározva. - Ellenőrizni kell az APN beállításokat, több szolgáltatónál különböző APN nevek vannak egyes díjcsomagokhoz. (Telekom feltöltő kártya automatikusan kicsomagolás után rögtön működik)
    APN beállításokat kérem ellenőrizd a szolgáltatónál!
  • Yettel sim kártya esetén nem működik a 2G kapcsolat. - A Yettel szolgálatónál van olyan SIM kártya, ami csak 4G kapcsolatot támogat. Külön kell kérni a szolgáltatótól SIM kártyát 2G kapcsolatra.

Mennyi az elemek élettartama az eszközökben?

  • Gyakorlati tapasztalat, hogy beállítástól függően 3-5 évet bírnak a készülékekben található elemek.
  • Az elemek élettartalma nagyban függ az alábbi dolgoktól:
    • életjel?
    • riasztások száma
    • kezelő használata

Nem frissült az eszközöm, van lehetőség manuálisan frissíteni?

  • Manuális frissítés nem lehetséges, de lehetséges frissítést kérni az eszközre az alábbi weboldalon.

Csipog az eszköz minden szerver kapcsolat megszakadásnál, ki lehet kapcsolni?

Az eszköz beállításaiban ki kell kapcsolni: kiszolgáló kapcsolatos elveszetésével kapcsolatos események fogadása riasztás nélkül csúszka ne legyen behúzva. Hub beállításai - szolgáltatás - szerver kapcsolat-A kiszolgáló kapcsolat elvesztésével kapcsolatos események fogadása riasztások nélkül ne legyen bvehúzva. Ethernet és GSM sem legyen behúzva.

Szeretném, ha minden Fireprotect jelezzen a rendszerben, ha csak az egyik generál riasztás akkor is.

- Hub beállításai - szolgáltatás- Tűzérzékelő beállításai- Összekapcsolt FireProtect riasztások. Be kel kapcsolni.

Miért tudom kétszer is élesíteni a rendszert?

  • Kétlépcsős élesítés be van kapcsolva (két külön eszközt kell élesíteni)?
  • Hub Beállításai - szolgáltatás - Élesítés hatástalanítási folyamat (csak a Ajax pro alkalmazásban)
  • a rendszerélesítéséhez egy megerősítési lépcsőre van szükség.

Miért küld mindenről értesítést a rendszer?

Értesítések beállításánál ki kell kapcsolni az értesítéseket. (Működési hibák maradjanak bent!)

- Felhasználók - Felhasználó kiválasztása - Felhasználói beállítások - értesítések beállításai.

Mi a feltétele a hub-ok közötti adatimportálásnak?

Másik hub-ba költözés esetén FW egyezés szükséges.

Milyen módon lehet csipogást beállítani?

  • sziréna beállítás
  • nyitásérzékelő beállítás
  • Csipogást engedélyezni kell - vezérlőn kell a harang ikont engedélyezni
  • túl hangos a csipogás - sziréna beállítása - Hangjelzés beállítások - Deep hangerő -  csendes (le kell teljesen görgetni)

Nyitásérzékelő beállításai

Miért nem lehet törölni a csoportot?

  • Minden esetben tartoznia kell vhova a zónáknak, így át kell rakni egy olyan csoportba a zónát, ami nem kerül törlésre.

Kompatibilis-e az adott eszközöm a másik termékemmel?

Ajax eszközök esetén az alábbi linken ellenőrizhető kompatibilis-e az adott eszközök. 

Ajax kompatibilitás ellenőrző oldal

Működés felhőszerver karbantartása esetén

A felhőszerver karbantartása hatással lehet az Ajax-alkalmazások működésére, de nem befolyásolja a rendszerfunkciókat.

  • Ha szirénák vannak telepítve, azok az érzékelők riasztására reagálnak;
  • A hatótávolság-kiterjesztők normálisan működnek;
  • Az automatizálási forgatókönyvek tárolódnak a hubon, így az automatizálási eszközök továbbra is végrehajtják azokat;
  • A billentyűzetek és a kulcstartók továbbra is vezérlik a rendszert;
  • A rendszer továbbra is tájékoztatja a felhasználókat a riasztásokról SMS-ben és hívásokon keresztül, ha elegendő egyenleggel és megfelelő beállításokkal rendelkező SIM-kártya van telepítve;
  • A rendszeresemények a memóriapufferben tárolódnak, és a kapcsolat helyreállítása után azonnal betöltődnek az alkalmazásokba;
  • A felügyeleti panellel való kommunikáció közvetlen kapcsolat használata esetén megszakítás nélkül megmarad.