Tartalomjegyzék
- Miért nem működik a GSM/4G kapcsolat?
- Mennyi az elemek élettartama az eszközökben?
- Nem frissült az eszközöm, van lehetőség manuálisan frissíteni?
- Csipog az eszköz minden szerver kapcsolat megszakadásnál, ki lehet kapcsolni?
- Szeretném, ha minden Fireprotect jelezzen a rendszerben, ha csak az egyik generál riasztás akkor is.
- Miért tudom kétszer is élesíteni a rendszert?
- Miért küld mindenről értesítést a rendszer?
- Mi a feltétele a hub-ok közötti adatimportálásnak?
- Milyen módon lehet csipogást beállítani?
- Miért nem lehet törölni a csoportot?
Miért nem működik a GSM/4G kapcsolat?
- GSM paraméterek nincsenek meghatározva. - Ellenőrizni kell az APN beállításokat, több szolgáltatónál különböző APN nevek vannak egyes díjcsomagokhoz. (Telekom feltöltő kártya automatikusan kicsomagolás után rögtön működik)
APN beállításokat kérem ellenőrizd a szolgáltatónál! - Yettel sim kártya esetén nem működik a 2G kapcsolat. - A Yettel szolgálatónál van olyan SIM kártya, ami csak 4G kapcsolatot támogat. Külön kell kérni a szolgáltatótól SIM kártyát 2G kapcsolatra.
Mennyi az elemek élettartama az eszközökben?
- Gyakorlati tapasztalat, hogy beállítástól függően 3-5 évet bírnak a készülékekben található elemek.
- Az elemek élettartalma nagyban függ az alábbi dolgoktól:
- életjel?
- riasztások száma
- kezelő használata
Nem frissült az eszközöm, van lehetőség manuálisan frissíteni?
- Manuális frissítés nem lehetséges, de lehetséges frissítést kérni az eszközre az alábbi weboldalon.
Csipog az eszköz minden szerver kapcsolat megszakadásnál, ki lehet kapcsolni?
Az eszköz beállításaiban ki kell kapcsolni: kiszolgáló kapcsolatos elveszetésével kapcsolatos események fogadása riasztás nélkül csúszka ne legyen behúzva. Hub beállításai - szolgáltatás - szerver kapcsolat-A kiszolgáló kapcsolat elvesztésével kapcsolatos események fogadása riasztások nélkül ne legyen bvehúzva. Ethernet és GSM sem legyen behúzva.
Szeretném, ha minden Fireprotect jelezzen a rendszerben, ha csak az egyik generál riasztás akkor is.
- Hub beállításai - szolgáltatás- Tűzérzékelő beállításai- Összekapcsolt FireProtect riasztások. Be kel kapcsolni.
Miért tudom kétszer is élesíteni a rendszert?
- Kétlépcsős élesítés be van kapcsolva (két külön eszközt kell élesíteni)?
- Hub Beállításai - szolgáltatás - Élesítés hatástalanítási folyamat (csak a Ajax pro alkalmazásban)
- a rendszerélesítéséhez egy megerősítési lépcsőre van szükség.
Miért küld mindenről értesítést a rendszer?
Értesítések beállításánál ki kell kapcsolni az értesítéseket. (Működési hibák maradjanak bent!)
- Felhasználók - Felhasználó kiválasztása - Felhasználói beállítások - értesítések beállításai.
Mi a feltétele a hub-ok közötti adatimportálásnak?
Másik hub-ba költözés esetén FW egyezés szükséges.
Milyen módon lehet csipogást beállítani?
- sziréna beállítás
- nyitásérzékelő beállítás
- Csipogást engedélyezni kell - vezérlőn kell a harang ikont engedélyezni
- túl hangos a csipogás - sziréna beállítása - Hangjelzés beállítások - Deep hangerő - csendes (le kell teljesen görgetni)
Nyitásérzékelő beállításai
Miért nem lehet törölni a csoportot?
- Minden esetben tartoznia kell vhova a zónáknak, így át kell rakni egy olyan csoportba a zónát, ami nem kerül törlésre.
Kompatibilis-e az adott eszközöm a másik termékemmel?
Ajax eszközök esetén az alábbi linken ellenőrizhető kompatibilis-e az adott eszközök.
Ajax kompatibilitás ellenőrző oldal
Működés felhőszerver karbantartása esetén
A felhőszerver karbantartása hatással lehet az Ajax-alkalmazások működésére, de nem befolyásolja a rendszerfunkciókat.
- Ha szirénák vannak telepítve, azok az érzékelők riasztására reagálnak;
- A hatótávolság-kiterjesztők normálisan működnek;
- Az automatizálási forgatókönyvek tárolódnak a hubon, így az automatizálási eszközök továbbra is végrehajtják azokat;
- A billentyűzetek és a kulcstartók továbbra is vezérlik a rendszert;
- A rendszer továbbra is tájékoztatja a felhasználókat a riasztásokról SMS-ben és hívásokon keresztül, ha elegendő egyenleggel és megfelelő beállításokkal rendelkező SIM-kártya van telepítve;
- A rendszeresemények a memóriapufferben tárolódnak, és a kapcsolat helyreállítása után azonnal betöltődnek az alkalmazásokba;
- A felügyeleti panellel való kommunikáció közvetlen kapcsolat használata esetén megszakítás nélkül megmarad.