Tudástár - Hikvision jelszó visszaállítás

Hikvision jelszó visszaállítás

Segédlet Hikvision eszközök elfelejtett jelszavának visszaállításához
    

1. BEMUTATÓ VIDEÓ



2. JELSZÓ VISSZAÁLLÍTÁS FELTÉTELEI

Jelszó visszaállítást a következő esetekben tudunk biztosítani:
  1. Az eszköz/eszközöket közvetlenül cégünktől vásárolta.
  2. Az eszköz/eszközöket velünk kapcsolatban álló viszonteladón vagy telepítőn keresztül vásárolta -  ebben az esetben jelszó visszaállítási kérelmét juttassa el viszonteladójához vagy telepítőjéhez.
  3. Ha az eszköz/eszközök nem általunk kerültek forgalmazásra, akkor csak partnereinknek tudjuk annak jelszavát visszaállítani. Ha szeretnél partnerünk lenni keress minket a Kapcsolat oldalunkon található elérhetőségeinken.
Jelszó visszaállítás esetén munkaidőben igyekszünk 15-30 percen belül küldeni a szükséges fájlt, kérem ne keressen rögtön minket telefonon, köszönjük a türelmet!

3. JELSZÓ VISSZAÁLLÍTÁS MENETE

Mindig a legfrissebb SADP segédszoftvert használja. A legújabb verzió honlapunkról letölthető a  Letöltések oldalon. Javasoljuk, hogy a jelszó visszaállítás során a számítógép és az eszköz között közvetlen kapcsolat legyen. Az SADP-t futtató számítógépen minden esetbe kapcsolja ki a tűzfalat a jelszó visszaállítás alatt!

3.1 Új firmware esetén

Mindig csak egy Export fájlt generáljon. Amennyiben elküldte részünkre a fájlt, ne készítsen újabb export fájlt, mert így a visszaküldött jelszó visszaállító fájl nem lesz érvényes.
Az SADP segédszoftver automatikusan felismeri, hogy az eszközön új vagy régi firmware van-e.
Az exportálást követően a kamera vagy a rögzítő IP címe nem változhat, ugyanez vonatkozik az SADP-t futtató számítógépre is.
Export fájl generálása:
  1. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  2. Válassza ki a resetelni kívánt eszközt. 
  3. ltt alul kattintsunk a „FORGOT PASSWORD” gombra.
  4. A felugró ablakban nyomjuk meg az „EXPORT” gombot.
  5. Válasszuk ki a kívánt mappát ahová az export fájlt menti.
  6. Jobb oldalon a „DEVICE SERIAL No.” részben lévő számsort másolja ki.
  7. A mentett fájlt, és a „DEVICE SERIAL No.” küldje el e-mail címünkre  support@riel.hu
  8. A válasz e-mailben küldünk egy „.xml” fájlt.
Import fájl „.xml” beillesztése:

  1. A visszaküldött fájlt mentse le a számítógépére.
  2. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  3. Jelölje ki a megfelelő eszközt a bal szélen elhelyezkedő jelölőnégyzet kipiálásával.
  4. Nyomja meg a „FORGOT PASSWORD” gombot.
  5. A felugró ablakban tallózza be az általunk küldött „.xml” fájlt.
  6. Adja meg az új jelszót kétszer a „NEW PASSWORD” és a „CONFIRM PASSWORD” mezőkben.
  7. A jelszónak tartalmaznia kell kis és nagybetűt valamint számot is (legalább 8, legfeljebb 16 karakter).
  8. Nyomjuk meg a „CONFIRM” gombot.
  9. Sikeres visszaállítást követően a 6. lépésnél megadott jelszó lesz az új jelszavunk.

3.2 Régi firmware esetén

  1. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  2. Jelölje ki a megfelelő eszközt.
  3. Jobb oldalon a „DEVICE SERIAL No.” részben lévő számsort másolja ki.
  4. A Start Time oszlopban lévő dátumot másolja ki.
  5. A 4. és 5. pontban lévő adatokat küldje el e-mail címünkre  support@riel.hu
  6. Válasz e-mailünkben kapni fog egy kódot.
  7. Nyissa meg az SADP segédszoftvert.
  8. Jelölje ki a megfelelő eszközt.
  9. Nyomja meg a „FORGOT PASSWORD” gombot.
  10. Írja be az általunk kapott kódot.
  11. Amennyiben a visszaállítás sikeres volt a gyári visszaállított jelszó: 12345 felhasználónév: admin 

3.1 NVR V.4.21.005 firmware felett 

  1. Nyissa meg az NVR felhasználói felületét
  2. Kattintson a FORGET PASSWORD gombra
  3. Válassza a VERIFY WITH REGISTERED opciót amivel kapni fog egy QR kódot
  4. A QR kódot szkennelje be a Hik-Connect alkalmazással (válassza a MORE gombot a lenti sávon majd a RESET DEVICE PASSWORD opciót a QR kód beolvasásához) (Hik-Connect V.3.7.8 vagy felette)
  5. A verifikációs kód ezután elküldésre kerül az email címre
  6. Írja be a verifikációs kódot az NVR felületén és resetelje a jelszót
Kivéve K1(B) sorozatú rögzítők

4. GYAKORI KÉRDÉSEK, PROBLÉMÁK


4.1 BEMUTATÓ VIDEÓ



4.2 Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja „GET KEY ERROR” 

Lehetséges okok:
  • Az SADP-t futtató számítógép és a visszaállítani kívánt eszköz több switch-hez csatlakozik és a switch-ek nem támogatják a multi-cast funkciót.
  • Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott mialatt az SADP meg volt nyitva.
  • Némelyik firmware esetében nem lehetséges a visszaállítás.
Lehetséges megoldások:
  • Ellenőrizze a multi-cast funkció meglétét.
  • Zárja be majd nyissa meg újra az SADP segédszoftvert.
  • Amennyiben lehetséges frissítse az eszköz firmware-ét az elérhető legfrissebb változatra.
 

4.3 Az „.xml” fájl importálását követően a következő hibaüzenetet kapja „RESET PASSWORD FAILD”

Lehetséges okok:
  • Többszöri export fájl generálása.
  • Az általunk kapott import fájl nem megfelelő.
  • Az SADP-t futtató számítógép IP címe megváltozott mialatt az SADP meg volt nyitva.
Lehetséges megoldások:
  • Ellenőrizze, hogy időben a legutolsó export fájlt küldte el nekünk.
  • Ismételt import fájlt kell tőlünk kérni.
  • Zárja be majd nyissa meg újra az SADP szoftvert.